sobota 2. dubna 2016

Několik výsledků z března

Týden po Kbelské desítce vyrazil Albert Oliva (kvarta NP) do Peček na stejně dlouhou trať. Výkon ze Kbel vylepšil o více než 2 minuty na 42:16 !!!. Velké gratulace k úžasnému času.

Tůmovi zase doporučují šest a půl kilometrový závod "Rungo Craft přes ty tydýty" v Milíčovském háji a okolí. Oktavánka Natálie doběhla 49. z 236 žen a Petr 137. z 478 mužů. Natálii atmosféra závodu strhla natolik, že se přihlásila i na pardubický půlmaraton...
O rytmickou kulisu se zde podobně jako na maratonu starala Tam Tam Batucada, ve které máme dvě porgovské zástupkyně - Moniku Mazlovou s maminkou.

Já jsem na velikonoční neděli vyrazil už posedmé do Golčova Jeníkova na 15 km dlouhý zvlněný Běh Jarmily Kratochvílové. S časem 1:14 jsem sice zaostal o 6 min za svým osobákem, ale příjemné jarní počasí mě nadchlo, takže závod hodnotím jako vydařený. I letos jsem se podivoval nad nestárnoucím Milošem Smrčkou, který ve dvaašedesáti letech uběhl kopcovitou patnáctku za 54 min. Skončil celkově 10. a z devíti závodníků před ním bylo 5 z Keni:-).
Do cíle doběhl i Jirka Soukup, kterému bude příští rok 90 let!!!

Miloš Smrčka

Jiří Soukup



Žádné komentáře:

Okomentovat