pondělí 21. dubna 2014

Běh městem Jarmily Kratochvílové - Golčův Jeníkov

I letos jsem se na velikonoční neděli odhodlal vyrazit na 15 km dlouhou zvlněnou trať v okolí Golčova Jeníkova na úpatí Vysočiny. Tentokrát za RunPORG běžel i kamarád a ředitel gymnázia v Havlíčkově Brodě Hynek Bouchal. Sice jsem byl na startu v roli zkušenějšího ostříleného běžce :-), nicméně tuto pozici jsem na pátém kilometru rychle opustil, neboť Hynek se mi v kopci utrhl a zrychlil. Říkal jsem si - "Až skončí kopce, doženu ho". Když jsem ale mezi desátým a třináctým km běžel průměrné tempo 4:11 a Hynek pořád držel stabilní náskok, smířil jsem se s tím, že už ho nedoženu.
Běželo se výborně. Na rozdíl od loňských 15 cm čerstvého sněhu a fujavice panovala letos prakticky idyla. Na startu bylo 7 keňských běžců a není bez zajímavosti, že vítěz MWANGI Joel Maina (v traťovém rekordu pod 45 min) zvítězil i den předtím v Pardubickém vinařském půlmaratonu:-).

Na startu téměř 150 běžců
67. Hynek Bouchal   1.07.34
76. Michal Arnot      1.09.20 (13 vteřin za osobákem:-()








Žádné komentáře:

Okomentovat