středa 14. prosince 2011

Doporučuji obchod Trailpoint

Doporučuji výborný obchod Trailpoint v Jirečkově ulici na Letné. Prodejna se soustředí na tzv. minimalistické boty, takže se setkáte se značkami typu Inov-8, New Balance Minimus, Vivobarefoot a další. Majitel a provozovatel obchodu Michael Dobiáš je aktivní běžec (včetně ultramaratonů) a také organizátor sympatického závodu ŠUTR 54 (http://web.me.com/michaeldobias/SUTR54/Home.html). Zákazníkům se ochotně věnuje a opravdu umí poradit. Já tam předevčírem strávil výběrem bot a debatováním s Michaelem hodinku a půl. Dost na mě zapůsobilo, když při dotazech na životnost jednotlivých typů bot, začal ze skříně tahat jím oběhané boty prodávaných značek a ukazoval, které mají za sebou 1500 či 2000 km.

1 komentář:

  1. Musím se k tomuto doporučení také připojit. Michael je vážně třída. Koncem září jsem u něj vybíral boty do terénu a dostal jsem takový servis, že se mi ani nechtělo odcházet ;-).

    OdpovědětVymazat